simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Våren är här = Löpning!

Publicerad 2012-03-21 09:53:01 i Allmänt,

Ja nu tittar solen fram mer och mer.
Vi tinar sakta fram... jag ser inga problem att springa på vintern men visst är det skönt med vårlöpning.
Nu börjar dom långa turerna mella 15 km - 20 km när man fyller vätskebältet och sätter i väg!
Om det är soligt i helgen så ska jag prova springa Tomtebo- Degersjö det borde vara runt 26 km...
Det som kan grusa mina planer är att Johanna just nu låter som sju svåra år i halsen och har feber.. om jag blir sjuk igen så är man ju stekt.
Men vi gåller tummarna att jag håller mig frisk!
Jag fick en trevlig inbjudan från tre håll faktiskt båda handlade om löpning jag ska naturligtvis besöka alla!
Dessa tre är det:
Adrian

Snygg Adrian på Gregers har slutat med att ge sina lungor nikotin och istället gett dem frisk luft i form av löpturer på mellan 5 km och en mil!
Bra där Adrian!!
Han ville att vi skulle ta en tur någon dag..
Helt klart sa jag!
Det kommer naturligtvis att följas upp här på bloggen!

SOFTRUNNERS

En ny löparföretelese man springer i grupp i olika nivåer.
Jag fick en inbjudan av Cecilia som öppnat upp en grupp i vännes.
Låter jätte kul och spännande!
Kolla in här


IFK UMEÅ KÖR LÖPARKVÄLLAR!

Detta kan bli spännade har försökt delta varje år men blivit sjuk.
Jag kommer nog få köra några mil endå :)
Tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela