simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Yoga på mya !

Publicerad 2012-03-13 18:54:00 i Allmänt,

Jag var lite nervös över min debut i yoga världen.
Men vilken upplevelse!

Vår instruktör var helt toppen.
Jag brukar ha svårt att lämna vardagens stress och press.
Men här var det inga problem vi lotsades vi in i andningens värld. Rörelse och andning synkas och hela kroppen "smörjdes" upp.
Bättre start på dagen får man leta efter ...
Jag tänkte på hur många som tänker: -Nej yoga är inget för mig!
Vad ni missar!
Det här kommer att låta lite flummigt men jag lyckades slappna av till den graden att jag kom tillbaka till min barndom och känslor som jag upplevde då.
Magi.

Ja vi ses nästa tisdag kl 7.00 på

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela