simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

5 km på Beach!

Publicerad 2012-05-19 18:50:09 i Allmänt,

Vi är framme i Grekland!

En tuff resa när man åker på natten.
Men jag måste berömma våra barn som finner sig i att bli sövda och omsövda tre gånger under en natt!

Lowe tyckte till och med att det var kul att åka buss kl 3.00 på natten.

Lätt mosig har man varit i dag.
Men vad hjälper mot det?
Jo naturligtvis en löptur!
Jag frågade i repan efter en bra tur på 5 - 10 km ..
Dom sa att det bara fanns ett håll att springa.

Så jag sprang dit.
En varm skön tur på 5 km efter stranden och genom en stad som jag inte kan stava till.

Kul med blickar man får från dom man möter.
Här är det mer :
- Ha ha dum turist blickar ...

Men det bygger bara på mitt välbefinnande !

Nu ska vi ner och äta!

Tjing


 

Kommentarer

Postat av: Jakob

Publicerad 2012-05-20 05:50:46

sexigt!

Postat av: Dan

Publicerad 2012-05-27 20:58:09

Ha ha eller hur ....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela