simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Att gilla att det gör ont.

Publicerad 2012-05-06 13:29:53 i Allmänt,

Jag måste bli bättre på att gilla att det ska göra ont.
Att pressa sig är en del av resultatet.
Jag sitter i soffan nu och funderar över gårdagens lopp jämför det med siffror från träning och andra tävlingar.
Saken är klar ska jag göra mer framsteg så måste det göra ont.
Jag måste lära mig att ligga på gränsen av min kapacitet.
I går hade jag en max puls på 180 ....mitt max på intervaller är 206.
Jag har alltså en del kvar.
Nu till veckan blir det ut och köra intervall träning som ska härda och göra ont.
Så att man är redo inför nästa tävling blodomloppet.
Den tävlingen sprängde jag mej sist så det gäller att "steppa up" tills dess.
Nu är det dags för pankakor med barnen.
Träna hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela