simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Bästa av två världar...

Publicerad 2012-05-13 17:57:40 i Allmänt,

Idag tog jag ett försiktigt pass runt Nydala jag sprang 1 km gick 1 km om vart annat som ett intervall pass. Jag har fått tillbaka hostan efter min halvmara i snöfall.
Idag när jag var ute på mitt pass träffade jag en polare jag jobbade på skytten med.
Artur heter han, Artur är flitig att gå på gym han har muskler som bara den..
Men han har inte så mycket jogg timmar som mig. Man kan säga att vi är varandras mot poler.
Jag skyr gymmet och han har lite för lite konditions träning.
Det verkar vara så.
Man blir fast vid en sorts träning sen kör man på den.

Tänk om jag bara kunde köra några Artur pass i veckan...

Det bästa av två världar en balans av kondition och styrka. Oj vad bra det skulle vara.

Jag ska verkligen försöka.
På torsdag ska Björn ta med mej på gymmet. Då du kroppen då ska du få smaka.
Nä nu ska jag grilla lax.

Tjing!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela