simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Bytt sida....

Publicerad 2012-05-09 22:30:27 i Allmänt,

Då var det gjort.
Jag har lämnat garmin och hoppat på polar tåget.
Jag sålde lite gamla prylar som stått och dammat.
Helt plötsligt fick jag råd och klockan jag länge sucktat efter fans begangnad till ett bra pris.
Välkommen Polar Rcx 5.
Har just börjat träna med klockan men gillar den skarpt.
Bara att den loggar tränings "load" är ett nytt grepp.
Den räknar alltså ut när jag bör vila och vilka sorts pass som jag kan köra.

Bra för att unvika överträning och skador.
Tyvärr verkar det inte gå att bädda träningar in här på bloggen som från garmin.
Det finns 1000 alternativ men jag fattar inte hur man gör ...
Så det blir länk i stället.
Som på 90 talet.
Det är väl det enda trista.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela