simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Dubbla pass!

Publicerad 2012-05-21 19:30:51 i Allmänt,

Först blev det en halvtimme crawl i polen. Det var så lugnt med barn så jag kunde inte låta bli att dra några repor.
Efter lunch började det spritta i benen så jag drog en repa på 6 km i solen.
Plusen blir hög här nere på grund av värmen. Skulle vara rått att plocka en mil men jag har inget vätska bälte så jag får se hur jag gör...
Fortfarande tycker folk att jag är helt sjuk i huvet som tränar som jag gör när jag är på semester.
Men det är ju det bästa med semester att man har tid!
I alla fall Senare på eftermiddagen i dag började det blåsa rejält.
Jag och en lirare från Skellefteå passade på att bada i havet där vågorna gick höga.
Svin jobbigt.
Men kul.

Nu väntar mini diskotek för Leon och Lowe.

Lets Go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela