simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Jag vann!

Publicerad 2012-05-05 20:31:23 i Allmänt,

Men inte loppet.
Dock en jätte fin träningsväska!
Tack Vännäs Halvmaraton!
Ett särskilt tack till löpar legenden Josef Sunna som tog med sig min vinst då jag åkte hem direkt eftersom jag frös som en gatuhund.

Josef Sunna är 74 år och tog denna tävling på ungefär samma tid som mig.
Han ska till helgen springa göteborgsvarvet sen Stockholm maraton.
Starkt otroligt starkt.
En bra förebild.
Han och jag sprang tillsammans i pappas lag i vindelälvsloppet.
Han har tagit en mara på runt 3.20 något kommer jag ihåg att pappa sa.
Grymt bra!
Ja nu ska jag göra mej redo för att rocka Invito.

Tjing!

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2012-05-06 13:49:42

Nej kära son. jag sa att han sprungit på ca 2.45

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela