simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Känslan att träna rätt..

Publicerad 2012-05-17 15:29:38 i Allmänt,

Jag har länge letat sällskap på gymet.
Nu har jag hittat det!
Björn Rosén har kört sitt första pass på IKSU med mig idag.

Vi gick in i det farliga frivikts rummet på en gång.

Björn var otroligt bra på att guida mig och visa övningar samt förklara vad och vilka muskler som vi tränade.

Plus dom glada tillropen på :
- en till kom igen!
Det är exakt det jag behöver.
Det var länge sen det var så kul att gå på gymmet!

Tack Björn!

Nu är det busplaneten och full rulle som gäller.

Tjing!




 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela