simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Öppet vatten = havet.

Publicerad 2012-05-20 17:43:14 i Allmänt,

Idag var det dags.

Efter snack med en badvakt så fick jag reda på att den gula flaggan betydde - håll koll på dina barn typ.

Så då frågade jag hur jag borde tränings simma.
Han visade hur och var jag borde simma. Han erbjöd sig även att följa med efter han jobbat klart.
Jag tog första vändan själv.
Att simma i havet är tufft jag höll ut i en halvtimme.
Väldigt glad över att jag inte fick en enda kallsup trots rätt stora vågor.
Sen var jag totalt färdig.
Lite som första gången man försökte simma.
Yr och matt.
Jag är ju inte riktigt frisk än så jag lyssnade till kroppen och chillade sen.

Fast bara ett tag....

Väl uppe så blev jag inbjuden till vatten polo efter det beach volleyboll .
Så jag har haft en riktigt rörlig efter middag.

Personalen här kallar mej : Chile!

Så nu när dom vill att jag ska vara med så säger dom : chile are you playing?

Så nu är det dags för middag igen!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela