simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Vännäs halvmara check!

Publicerad 2012-05-05 17:35:29 i Allmänt,

Det var inte optimalt väder.
Det var nog inte publik rekord.
Men nu är den gjord!
21 km i snö och slask.
Jag bestämde innan start att jag skulle ta det varsamt och köra ett trivsel tempo.
Jag lyckades jag log i 16 km sen stummnade jag lite och fick kämpa lite.
Med tanke på att jag varit dålig så ville jag ha en bra eftermiddag istället för att totalt sänka mig.
Jag frös som bara den men det gick.

Tiden blev 1.50 hade väl siktat på 1.40 men det får vara ok för denna gång!
Glömde gps till klockan så jag hade ingen aning hur fort eller sakta jag sprang.
Nu myser jag hemma i degersjö med hela familjen.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela