simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Vila med ett liten simtur...

Publicerad 2012-05-27 20:34:06 i Allmänt,


Idag var det vila och även i morgon ska se till att vara i bra ordning till Blodomloppet på Tisdag.
Men det blev så varmt och fint väder så jag kunde inte hålla mig från att prova min våtdräkt.
Vi skulle äta hos mina föräldrar och där finns en fin sjö.
Det var 16 grader i vattnet.
Men det var bara att trava ut...
Märklig känsla att simma med dräkten den gav en viss flythjälp så det känndes tryggare att simma på djupt vatten.
Några träningar så borde det gå bra den 9 juni.
Det som blev kallt var ansiktet,händer och fötter.
Först kändes det lungt men sen började det nästan domna bort..
Det blev en kort tur i dag ca 400 m
Nästa gång ska jag prova nydala.
Nu ska jag natta barnen sen försöka att se en film utan att somna.
Det här var även min underhållning som jag bjöd på till min mor på morsdag fint va ;)!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela