simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Lida under trappen...

Publicerad 2012-11-22 23:18:29 i Allmänt,

I går fick jag slita och lida under trappen ett 45 minuters intervallpass på cykel.
Det var som att någon kastat en hink vatten på mig där jag satt.
Helt otroligt hur mycket vätska man utsöndrar.
Johanna log stort och tog en bild...
Makalöst skönt att kunna gå loss hemma och inte behöva dra i väg.
Idag var det IKSU time igen.
Denna gången med Emil, Mattias och Frida.
Vi skulle än en gång lyfta tyngre och mer.
Det märkliga är att det går att våga sig på lite tyngre och mer.
Det blev marklyft, benböj och biceps idag.
Kul att vara flera på gymmet.
Men idag var det krig om stänger och vikter.
Mycket folk och trångt.
Ännu en gång imponerande att hänga med dessa herrar.
Kampvilja och råstyrka så att det står härliga till.
Frida körde en solokarriär med crosstrainer idag.
Nästa gång ska jag lura med samtliga på simpass.
Sådeså.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela