simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Lock för öronen....

Publicerad 2012-11-28 21:47:33 i Allmänt,

Grymt gympass idag med bästa tränaren Björn.
Man kan mäta det med att sista övningarna vi kör så slår det lock för öronen.
Man måste tryck utjämna för att få tillbaka hörseln.
Då vet man att man tar i.
Ett annat tydligt tecken är att man inte kan skaka sin shaker med protein.
I går återvände jag till innebandyplanen igen.
Bra med en veckas uppehåll.
Det blev även denna gång förlust.
Men jag börjar vänja mig.
Det är förbaskat kul att jaga boll med grannar helt enkelt.
För kul för att låta sin taskiga förlorarkarma förstöra det.

I morgon om jag tar mej upp så blir nog cykel.

God afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela