simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Målfest och vinter depp eller pepp?

Publicerad 2012-11-07 22:26:01 i Allmänt,

Igår gjorde jag hela 5 mål på innebandyn.
Rekord.
Vi förlorade stort ändå men det kändes ok med tanke på att jag fått sätta dessa mål.
Börjar tro att jag kommer gå vinst lös hela denna säsongen...

Det har börjat gå upp för mig att Triathlon tiden är förbi.
Eller rättare sagt dom roliga tränings möjligheterna = ute.
Nu väntas snö.
Min skidkarriär förra året var ett skämt.
Jag hoppas att jag kan lyckas bättre med träningen i år.
Moa har lovat att hjälpa mig med min teknik när hon skrattat klart...
Stefan en polare är proffsvallare och åker mycket skidor ska göra ett stopp där och kolla spannet på mina lagg.

Då är jag redo.
Det blir nog kul med vinter ändå.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela