simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Stockholm Maraton?

Publicerad 2012-11-05 17:37:53 i Allmänt,

 
 
Ja frågan är om man ska anmäla sig...
Johanna är helt inställd på att vi ska åka.
Hon och hennes vän Maria ska ta imot oss i mål, Marias kille är " 36 minuter på milen Robert"
För att kunna göra en bedömning av detta så sufrade jag in på Jalles TC hemsida. 
Jag återfann dessa bevis.
Man ser inte smärtan ... men den finns där.
Jag har redan missat att köra 2 långpass.
Helgerna har varit fulla av spelningar.
Jag är helt enkelt för trött för att orka köra längre löppass.
Anmäler jag mej så måste jag lägga om träningen.
 
Här kommer en bild kavalkad från Umemaran.
 
 
Den här tjejen släppte jag i väg vid 6 km å såg aldrig mer...
Hade en viss plan att haka på när hon drog.
Tur att man inte gjorde det.
 
Forfarande leende på läpparna vid varvning.
(Man gör vad man kan för kameran)
Från denna pungt led jag hårt varje steg.
Stumma lår.
Sviktande fart.
 
 
 
I mål helt slut.
Min mamma tar i mot en man som har problem att stå på egna ben.
Leder denna till bilen.
En fuktionär säger glatt:
-Du hinner till lagom till prisutdelningen!
Jag var inte i form för något förutom vila och eftertanke.
 
Frågan kvarstår:
 
Ska jag anmäla mig?
 
 
Vi ser väl .....
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela