simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Träningsvärk!

Publicerad 2012-11-17 00:21:55 i Allmänt,

Å vad skönt att känna att musklerna har fått jobba.
Kan någon förklara varför det blir värre dag två?
Jag vet ju vad som kommer att ske i morgon.
Mera ömma muskler.
Jag får träna benen.
Cykel blir det nog.
Hade velat delta i Stöcke TS järnets simkurs men Johanna jobbar och jag ska leka med bubblorna.
Leon sa dock att han tycker gott att jag kan cykla på trainern medan dom ser sin favorit film.

Skönt.
Vi får väl se hur det blir.
Jag har ett riktigt sug efter en lång löptur.
Det kanske blir söndagens övning ?

Idag blev det vila med frossa i form av pizza,vin och filmgodis.

Jag mår bra!


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela