simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Tripass!

Publicerad 2012-11-14 21:57:09 i

Lite smågalet är det.
Men så kul och jobbigt på samma gång.
Känslan när man på darrande ben går av löpbandet är fantastisk!
( så var det i mitt fall)

Idag körde vi på Iksu.
Jag och Moa.
Simning 750 meter kändes otroligt bra för min del.
Cykel 2 mil intervall pass.
Kändes ok.
Löpningen ( 5 km) var den tuffa i dag försökte att köra samma tempo som Moa men där gick gränsen.
Jag var tvungen att sakta ner i mitten av löpningen för att sen öka mot slutet.

1.16 blev slut tid.

En otroligt trevlig kväll på IKSU.
Nu är det sova dags.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela