simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

13 oktober.

Publicerad 2012-10-04 19:20:31 i Allmänt,

Har varit sletrianmässig träning nu på sistonde.
tre dagar vila.
Har ändå varit kul det här med umedåren.
Folk tycker verkligen att man är ett "nutcase" som sprang det.
En rolig händelse var när jag var och åt lunch på Costas.
Då stannade en tjej upp och kollade på mig å sa:
- Visst var det du som sprungit tre varv på gamlia?
- Mjo svara jag lite blygt.
Hon frågade en massa frågor om hur tungt det var..... det verkar som många  har en hat -kärlek realation till det spåret.
 
Provade simma i går på iksu.
Det känndes bra och lagom som ett första pass efter loppet.
 
Men jag tänkte inte prata mer om mig utan kasta er vidare till där det pågår spännade grejer.
Den 13 oktober så startar Kona hawaii Ironman.
 
Lars Matttson kommer stå på startlinjen.
Läs hans blogg här
Utan att fälla skugga över dom andra 9000000 som bloggar på vk så är nog det här min favoblogg där.
 
Nu ska jag snart sätta mig på traniern och avvärka ett pass.
 
GO KVÄLL!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela