simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Bästa nyheten denna vecka.

Publicerad 2012-10-25 09:17:00 i Allmänt,

 
Nu verkar det som mina drömar om ett nytt vindelälvslopp är nära.
Jag undrar bara vad jag kan göra för att hjälpa till ?
Det är ju en löparboom i sverige så det borde ju gå att genomföra denna fantastiska löpartävling igen.
Jag håller tummarna att att det blir verklighet!
Här är nyheten!
I kväll blir det fyspass på iksu med Björn.
Nu ska vi bygga muskler.
Idag är jag hemma med en sjuk Lowe febern verkar inte vilja ge sig.
 
Dagen tips!
Denna löptävlign är den bästa kombon dels får man springa och dels får man bidra till att världen blir en bättre plats.
Win win.
Tyvärr är johanna borta så jag får se om jag kan vara med....
Men till er övriga : Kör !
En Halvmil för Afrika.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela