simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Efteranmälan ?

Publicerad 2012-10-10 23:20:04 i Allmänt,

Jag är helt sämst på att anmäla mig i tid.
Är det därför att jag velar om jag ska starta ?
I helgen är det Umemaran.
Jag borde ta den.
Rykten säger att det är en tråkig bana?
Jag skulle tycka att denna säsong skulle vara fulländad om jag tog den.
Så det lutar åt en efteranmälan.
Bara mina skavsår läker så borde allt vara check.
 
Idag blev det jag trainern och 2 timmar framför Ironman avsnitt (man hinner se två på den tiden.)
för att kolla min tur kolla här
 
Myket trevligt god kväll!
 
Stöcke kändis på postern...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela