simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Just Cruisin'

Publicerad 2012-10-21 22:24:00 i Allmänt,

Långpassen som man inte ska slarva med ja....
I dag blev det 14 km i runt nydala samt i elljuspår.
Testade att inte överstiga 153 i puls.
Det går inte fort då vill jag lova.
Men jag ska banne mig prova att löpa i dessa pass för att se om det utväcklar mig på långa stäckor.
Det kittlar i benen att dra på men det är bara att tassa...
Så alla som vill gida med mig på soliga lugna turer hör av er mellan 15- 35 km varje helg.
Dessa herrar kör i ett helt annat tempo men det är väl hit man vill så småningom.
 
 
Här kan ni läsa mer om långpass.
 
God natt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela