simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Mitt gamla liv knackade på...

Publicerad 2012-10-28 19:22:27 i Allmänt,

Två dagar utan träning.
Har lekt med barnen och städat.
Men sen har jag haft besök av mitt gamla liv med spelningar och det utsvävande livet.
Nu när Johanna kommer hem så blev det ett glas rött och ostar för att fira att den man längtat efter kommer hem.
Jag får helt enkelt köra fler pass kommande vecka.
Det gnager lite i mej att det inte blev lång pass med löpning idag.
Men det gäller att få chansen att längta.
Det gör jag nu.
Det kommer bli en bra vecka.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela