simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Vila ben...

Publicerad 2012-10-16 23:53:56 i Allmänt,

Idag körde jag ett simpass på lunchen.
Mycket armar men även en del ben.
Min polar klocka säger åt mig att vila från hög intensiva pass.
Så det har jag faktisk gjort.
Jag fortsätter att leta svar på min meltdown i lördags.
Som ett proffs nyss sa i en intervju:
-Look for answers not excuses!
Jag och pappa har i alla fall kommit fram till att jag druckit för lite under loppet och eventuellt före även.
Men för min del var detta jätte nyttig lärpenning!
Bättre förberedelser nästa gång.
Jag gläds dock åt det fakto att jag har uppfyllt en barndomsdröm.
Att springa en mara.
När jag och min barndomsvän Björn lekte vindelälvsloppet så var alltid maran det coolaste man kunde springa.
Nu har jag gjort det.
Härligt!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela