simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

En lugn Cykeltur.

Publicerad 2012-09-16 11:00:00 i Allmänt,

Jag har fortfarande snuva.
Beslutet blev att skippa Trail Tour som jag vet är en tuff löptävling.
Jag hade nog bara blivit arg om jag ställt upp och inte orkat som jag velat.
Har ju även förmånen att kunna välja olika pass för min träning.
Så det blev vad jag trodde skulle bli lugnt cykel pass blev en rekord runda.
I längd.
Gick in och tittade på olika rundor på Gimonäs cykel klubb.
Denna runda verkade fin.
 
Tänkte att jag skulle ta det lungt och fint.
Men det blev ju tråkigt efter ett tag.
Det jag inte tänkte på var att det är en bit till till tomtebo.
Så en runda på 8 mil blev nästan 10.
 
Jag var bra slut när jag kom hem men stolt över resultatat.
I dag blir det utflykt med barnen.
 
God dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela