simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Gamlia ett trevligt spår.

Publicerad 2012-09-13 21:52:12 i Allmänt,

Igår körde dom tre musketörerna Gamlia sm spår.
Jag ,Björn och Robert.
Robert är en vass löpare som har milen på 36 minuter.
Han studsade formligen fram och gjorde höga knän i den tuffaste backen.
Jag var förberedd på det värsta då jag lidit otroligt efter detta spår.
Men i går var det helt plötsligt ett kul spår med tuffa backar men ändå rolig löpning.
Skönt att ett års träning gett resultat.
I morse var jag stel och matt.
Men jag hade packat simgrejer så halvsju drog jag i väg till IKSU för ett 45 minuters simpass.
Det var skönt att köra ett lugnt simmpass efter gårdagens prövning.

I kväll så blev det pasta och glas rött.
"Det ska vara gott och leva annars kan det kvitta" för oss som kommer i håg macken.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela