simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Lördagen som försvann.

Publicerad 2012-09-22 17:34:44 i Allmänt,

 
 
Idag stod löpning på agendan.
2 varv runt gamlia.
Jag var grymt laddad.
Men Johanna jobbade på butiken och barnen var bjudna på kalas.
Ett väldigt trevligt kalas där jag träffade min tänkta löpkompis.
Björn.
Han förstod mitt dilemma.
Nu väntar vi främmande och sen spelar jag på Invito i kväll.
Världelös planering av mig själv.
Jag borde naturligtvis ställt väckaren på 6.30 i morse och kört ett pass ...vad som helst.
Nu sitter jag här på semidåligt humör tack vare en icketränings dag.
 
Vad gör man nu ?
 
Jag får helt enkelt köra turen i morgon.
 
Hej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela