simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Personbästa på milen!

Publicerad 2012-09-09 17:48:00 i Allmänt,

Idag blev det personbästa på milen.
Trots snuva ...
45.15.

Jag är supernöjd.
Loppet kändes tungt från första metern.
Min klocka skrek efter 8 minuter.
Hög puls.
Så högt att jag var tvungen att stänga av den.
Jag körde på klassiskt sätt.
Om loppet startade 12.40 så måste jag gå i mål 13.25 för att nå pers.
Jag drog på sista 3 km utan att att egentligen orka.
Bara för att vara på den säkra sidan.

Skönt med ett pers på milen denna säsong.

Nu blir det soffan.

God kväll!

Man blir alldrig bättre på att sätta fast nummerlappen...

Soligt och fint.... 

Stor tävling stor skylt ?

Det är gott med varm choklad och fyra mackor efter tävling.

Vi ses nästa år!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela