simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Premiär Innebandy !!

Publicerad 2012-09-11 23:23:00 i Allmänt,

 

Idag var en stor dag.
Hela grannskapen drabbade samman i säsongens första innebandymatch.
Det är vansinnigt kul att spela.
Jag gjorde dessutom mål!
Men vi drog det kortare strået idag.
Vi förlorade.
På träningen fick jag vetskap om att Marcus som lirar med oss är lite nyfiken på att testa triathlon.



Man blir så glad när fler upptäcker denna fantastiska sport.
Jag lovade att ta med honom på våra träningar till våren med stöcke.
Han skulle nog lyckas ruggit bra.
Han har sprungit mycket i sina dagar ett flertal långlopp.
Vi får se om jag lyckas få med honom på några simpass på måndagar.

Detta inlägg borde göra sitt om han ser det!

Nu kör vi Marcus!

God kväll!

 

Kommentarer

Postat av: Olof

Publicerad 2012-09-12 08:52:02

Livsfarligt sport... innebandy äter korsband till frukost :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela