simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Söndag = tävling!

Publicerad 2012-09-08 22:06:52 i Allmänt,

Lördagen har passerat i ett lugnt tempo. Vi har varit och tittat på hårdingar från klubben som tävlat i kulla.
Det var inte varmt idag.
Jag hade ingen barnvakt medan Johanna jobbade.
Så jag chillade med barnen idag.
Sen om sanningen ska fram så har jag känt mig lite hängig senaste tiden. Löpningen i onsdags så gick jag hög på puls utan att maxa. Vilodag både torsdag och fredag.
Idag blev det cykel i 3 mil i lugnt tempo.
Men i morgon ska jag vara redo.
Jag har sprungit det 2 år tidigare.
Umeå milen.
Så nu blir det att sova så att man är pigg på startlinjen i morgon.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela