simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Ställ in Cykeln ....

Publicerad 2012-09-19 21:31:00 i Allmänt,

Ja idag blev det vila.
Simmning måndag 55 min.
Innebandy tisdag.
I går var på nåder denna snuva vill inte ge sig och jag går ganska snabbt upp i puls.
 
Så idag pausar jag träning och beställer lite stuff i stället.
Jag värnar ju om lokal handel men ibland så finns det inte det jag söker att få tag i på orten så då använder jag nätet.
I detta fall wiggle.
Jag har nu slagit till på en trainer.
 
 
Så att jag kan cykla inne framför tvn kanske så att det känns extra lökigt.
Det är en gyllene mellanväg för att kunna träna hemma.
Så nu är det bara att vänta på att den anländer sen är det så att en cykel får bo inne....
Undra vilken ....
 
God afton.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela