simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Tjejsnack...

Publicerad 2012-09-24 21:18:00 i Allmänt,

Idag var jag övertygad om att jag skulle vila.
Mina ben var sköra efter gårdagens bravader.
Men, helt plötsligt så skulle Johanna ha besök av Sanna.
Det var lite upplagt för lite tjejsnack och kaffe.
Jag tog mitt ansvar och lämnade huset.
55 minuter på IKSU i simbassäng blev dagens pass.
Skönt tyckte jag.
Skönt tyckte benen.
Nu är det dags att inviga lite hokus pokus medicin här hemma.
Snuvan som återkommer på morgonen som sen under dagen är borta ska nu väck. Jag har magiska droppar från ett berg.
Så det så.

God kväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela