simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Två världar...

Publicerad 2012-09-04 21:53:00 i Allmänt,

Jag och Mattias har just avslutat ett simmpass på iksu på en timme.
Grymt kul att ha någon att simma med.
Jag tänkte på vad jag skulle kunna göra för slags träning när vaderna värkte.
Simmning är det perfekta när det gäller skador eller träningsvärk.
Att simma går för det mesta.
Simming kan vara olika dock.
Jag måste ta tillfället i akt att bjuda på ett mycket fint klipp på utomhus simmning.
Långt ifrån klor och kakel på iksu.
 
 
Hjältarna i filmen är Nils Lundmark & Mikael Söderström
Njut!
 
God Kväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela