simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Umedåren närmar sig!

Publicerad 2012-09-20 20:15:50 i Allmänt,

Det börjar dra ihop sig.
Den 29 sep ska jag springa Umedåren 2012.
Detta är Umedåren loppet:
 
"Vi är för snåla, det är för långt till Stockholm och Lidingöloppet verkar ärligt talat ganska mesigt därför tänker vi köra tre varv på SM - milen i Gammliaskogen. Vi tävlar mot varandra och oss själva eller ser det bara som en stor sällskapsjogg. Därför vill vi att du kommer och springer med oss. Innan vi startar gissar vi vår egen sluttid och springer därefter "loppet" utan klocka på armen, närmast gissad tid vinner UMEDÅREN:s vandringspris. På kvällen blir det PARTAJ, så det kan bli fråga om en anmälningsavgift men vi återkommer om detta. Alla som tar sig runt är hjältar."
 
 
Det kommer att bli tufft.
Jag tänker köra en vända i helgen på 2 varv bara för att känna hur pass trött jag kommer att vara inför det sista.
Man måste ladda upp på rätt sätt.
Jag kommer ta med banan, gel, vatten,sportdryck,cola,choklad, man kommer behöva allt.
Kom gärna och heja på alla krokiga som tillsammans ska besegra detta legendariska spår 3 varv.
 
Lets Go!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela