simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Det är mycket nu...

Publicerad 2013-04-22 20:45:03 i Allmänt,

Det har varit mycket jobb på sistone.
Ju mer jobb desto mer behövs träningen.
Det som tyvärr blir lidande är skrivandet.
 
Det har hänt mycket på senaste tiden, långpassen börjar sitta bra - mellan 1 till 2 timmars löpning är ingen fara.
Pulsen håller sig helt ok nu mer.
Nu väntar 3 milspassen, måste bara hitta tid till dessa.
Det är faktiskt bara en månad drygt tills jag står på starten på mitt andra marathon.
Nu börjar allvaret.
Jag har dessutom fått köra mitt första cykelpass ute!
Magi från start till mål.
Det blev bara en kort vända på 2 mil i lördags.
Om vädret är bra på lördag så hoppas jag på en längre tur.
 
Cykel är så fantastiskt kul, jag önskar att alla fick uppleva det.
 Här kommer ett lätt nördklipp för oss som vet ;)
 
Vi ses på vägarna!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela