simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Simmat med legender...

Publicerad 2013-04-04 23:25:00 i Allmänt,

I går på simpasset så var det kändistätt vid banorna.
Det visste inte jag till en början...
Jag var som vanligt lite stressad så jag frågade en kille om jag kunde hoppa i på hans bana.
Han tittade lite frågande på mig sen sa han:
Jag tror det är bättre att du kanske simmar i banan brevid om du simmar lite långsammare?
Han förklarde sig med att han just börjat ett pass intervaller.
 
Jag kollade med killen brevid och det var ok att hoppa i.
 
Medans jag simmade tänkte jag att killen brevid var otroligt snabb och lik Jonas Colting.
Men vad skulle han göra i umeå.
Hålla föredrag?
Nej.....
 
Det var dags för nästa legend att göra entré.
Lars Mattson.
Då slutade snabba killen att simma och hälsade igenkännade.
- Tjena Mattson!
Nu var jag helt säker, snabba killen var Colting.
Efter jag kört större delen av passet så tog jag chansen och kolla vad han gjorde i umeå.
Han var här för att kolla upp en skada.
Det blev ett skönt triatlet häng med två legender och ett otroligt peppat fan.
Mattson imponerade som vanligt.
Otroligt kul simpass!
 
God afton!
 
 
Jonas Colting
 
 
Lars Mattson

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela