simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Snart tävlingsdags.

Publicerad 2013-04-28 23:38:14 i

Uppbyggnad och träning avlöser varann.
Nu börjar satsningen inför tävling säsong 2013.

Denna vecka har handlat mycket om löpning.
Körde 18 km i fredags med min kolega Mikael.
Spännande pass med tre fartökningar till 4.30.
Idag blev det cykel 3 mil i blåst som gjorde det både kallt och tungt.
Tur att jag fick draghjälp av Björn.

Nästa vecka ska jag köra två simpass då jag missade detta förra veckan.

Känns skönt att nu gå och borra ner skallen och trappa upp träningen så att jag den 1 juni ska känna mig redo.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela