simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Business as .....

Publicerad 2013-08-28 19:39:03 i Allmänt,

Nu är jag i gång igen.
Efter flytt,bröllop och jobbstart.
Rutinerna börjar sitta som vanligt är det tiden som tryter.
Svensexa och bröllop har tagit på krafterna och jag har inte levt något renlevnads liv under dessa två veckor.
Jag fick lite känningar i halsen så jag har hoppat stöcke träningarna.
Jag gjorde ett löppass igår på 12 km runt sjön.
Det kändes som jag bar på 100 kg övervikt.
I dag simmade jag i 40 min och hade helt tappat flytläge.
Hög puls i lugnt tempo.
En total botten notering i form.
Det är bara att bita i det sura äpplet och hoppas att det går att reparera.
Själen mår dock toppen det är härligt att vara gift!
Formen kommer nog så småningom.
Nu är det nytt kalas jag kommer att ingå i åldersgrupp män 35 från i dag.

God afton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela