simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Indoor walking?

Publicerad 2013-08-31 21:50:53 i Allmänt,

I går provade jag " inomhus gång" på IKSU.
Jag hade avfärdat detta pass en lång tid. Går naturligtvis mer gärna på spinning på morgonen.( jag fick även spinning skor i födelsedags present)
Men tillbaka till passet.
Vilka var där?
Mest tjejer jag tror att jag var den andra killen där.
Passet påminner mycket om spinning men med crosstrainer i stället.
Du bestämmer själv hur hårt du vill köra.
Jag körde tungt och hårt.
Svettades bra faktiskt puls mellan 150- 175. Man kan sammanfatta detta med detta är ett skonsamt grundträningspass.
Roligt och göra något annat även.
Det enda negativa var att det var lite kort 40 minuter är kort.
Jag hann bra precis komma igång så skulle vi stretcha.
Får tacka Rivia som tog med mej på detta äventyr bland nya pass.
I morgon är det tävling hoppas jag får springa då ;)

Nu ska jag sova.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela