simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Nobbade Holmsjön?

Publicerad 2013-08-15 22:30:32 i Allmänt,

I onsdags var det träningstävling igen.
Jag var dock tvungen att nobba den.
Spelningen på tisdagen gjorde att jag kände mig trött och orkeslös.
Jag har lärt mig att när jag känner mej så trött så ska jag inte träna hårt.
Det resulterar alltid i sjukdom.
Så inför tavelsjö halvmara så har förberedelserna varit knappa.
Sömn är det centrala just nu.
Det blev ett lugnt cykelpass i går istället.
Kändes helt ok.
Idag vila.
I morgon lite simning.

Ja det går som det går på lördag.
Jag har i allafall beställt en målgångströja så mållinjen måste jag korsa.

God natt.

Bilden är från förra årets lopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela