simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

100 av allt.

Publicerad 2013-12-30 22:30:45 i Allmänt,

Jakob Isaksson lärde mej för länge sen ett pass som inte går av för hackor.
100 av allt.
Du behöver inte köra 100 på en gång du kör så många du kan sen forsätter du nästa rep tills du nått till 100 st.
Om du kör på IKSU kan det bli både tungt och jobbigt.
I kväll var det dags.
Passade bra då jag var nästan solo där i lokalerna?!
Har alla tagit nyårsledigt redan? 
Det blev: 
Bänkpress
Triceps 
Rygg och axel 
Rygg
Mage

Nu ligger jag här hemma och gnyr.
Skönt med fyspass.
Mitt nyårslöfte blir att försöka hålla ett i veckan.

God kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela