simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Skadad!?

Publicerad 2013-12-05 21:39:44 i Allmänt,

Fjärde bytet i tisdags på innebandyn.
Har värmt upp dåligt och kliver snett i en löpduell.
Träningslivet passerar i revy.
Stukad fot.... Hur länge tar det innan jag är tillbaka? 
Kan jag kanske simma i allafall? 
Panik och rädsla för vad detta ska innebära.
Efter ett tag blir jag bara arg.
Varför värmde jag inte upp? 
Slarv.
Det ligger något i det en vis man i mediebranchen sa i går:
Två sporter du inte ska utöva när du är över 30 år.
Badminton och innebandy.
Skador kommer att ske.
Synd bara att det är så sjukt kul.
Nu två dagar efter smällen så tack vare bra egenvård så känns foten otroligt stark! 
Kan det vara så att jag är tillbaka fortare än vad jag trodde.
Det vore magiskt.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela