simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Trainer!

Publicerad 2013-12-18 21:58:50 i Allmänt,

Det måste vara ett av världens bästa träningshjälpmedel.
Trainer.
 
 
I söndags averkade jag mitt rekord på inomhus cykelträning.
Ett långpass på 4 timmar.
Du hinner med mycket på 4 timmar.
Exempelvis se en film och se två korta avsnitt av en ironmantävling.
Det gäller att hålla sig sysselsatt.
Barnen och min fru servade med frukt och mackor samt dryck.
Leons kompis Axel såg lite fundersam ut när han klev in genom dörren.
Men när han märkte att Leons pappa tänkte sitta där han satt så började han leka just brevid min cykel tillsammas med Leon.
Så här var det väl tydligen hemma hos Leon tänkte han.
 
Mitt mål är att varje söndag averka ett längre pass.
Skönt att vara i hamn med ett.
Annars har träningen rullat på och foten har blivit bättre!
 
Jag tänkte posta lite bilder från senaste tiden.
 
 
Jag har köpt nya uteskor.
Hur kul är det inte att springa i skogen?
Nu har dom även fått dubbar!
 
 
Efter ett cykelpass så ska man äta ett reält mål mat!
Från 4 timmars passet!
 
Så här ser det ut från min vy lite film och programet på pulsklockan som bestämer fart och växel.
 
 
God Kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela