simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

26 km på Iksu.

Publicerad 2013-02-10 22:45:16 i Allmänt,

 
 
Ja det blev ett långpass idag.
Men inte som jag trott.
Jag trodde jag skulle springa ute.
Men efter att ha tittat i ett flertal triathlontidningar så...
Jag ville ju göra allt!
Så jag körde ett tri-pass.
Dessa distanser blev det.
1000 m simning
20 km cykel
5 km löpning
 
Allt detta skulle köras under 155 i puls.
Det är en utmaning.
Man måste ta det lungt men ändå ta i.
Löpningen är svårast.
Det blev att löpa på växel 10 på löpbandet.
5.54 tempo.
Inte fort men ändå.
Jag led lite efter benpasset i fredags.
Allt gick bra, tiden blev 1.42 - ingen super tid men det var pulsen som var fokus idag.
 
Nu blir det chick flick på tv med goda mackor.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela