simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Fattig träningsvecka.

Publicerad 2013-02-08 21:58:00 i Allmänt,

Här är våra prinsar friska och Emil stark.
 
Denna vecka har varit full av jobb och sjukt barn.
Träningen fick sig en törn då tyvärr.
Men det är svårt att hålla sina 5- 6 pass i veckan jämt.
Nu ligger jag på 3 st men det är två dagar kvar på denna vecka så misströsta inte!
I kväll blev det ett fys-pass äntligen.
Jag och Emil körde ben.
Med en utflykt till bänkpress.
Det är bara ett måste.
Jag tog faktiskt person bästa 65 kg.
Testade 70 kg men det var för tungt.
Nästa gång kanske.
Målet är att ta sin egen vikt.
 
Nu värker ben och vader så där mysigt.
Det är nu vi alla ska samlas runt en film så kan fredagen börja.
 
I morgon ska jag peppa för simmning och Söndag långpass.
 
Det är fler spännade grejer på g vill jag lova.
Jag har bestämt mig för att göra ett test inom kort.
Läs mer här!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela