simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Feber från klar himmel.

Publicerad 2013-02-27 21:34:00 i Allmänt,

Ja på måndagen slog den till...... feber.
Tisdag låg jag däckad med 39 grader hemma.
Idag onsdag pigg? lite lätt omtumlad men inget konstigt?
Frågan är vad hände ?
Ingen träning sen lördagens långpass.
Känns bra att kroppen får en lång vila när den reagerar så starkt.
 
Idag så sitter jag mest kollar på Youtube då hittar jag detta klipp som får mej att bli så laddad på sommar och löpning.
 
Han flyger fram.
Det vill även jag en dag.
På lördag är det en halvmara på g.
God natt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela