simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Långpanna.

Publicerad 2013-02-03 14:56:00 i Allmänt,

Äntligen!
 
Ett hyfsat långpass.
Det blev 2 varv runt nydala.
-8 grader ställde till det lite med andningen.
Men solen hjälpte mig att vara på gott humör.
Vid början av varv två så kom en tjej på pigga ben framför mig.
Perfekt här kan jag haka på tänkte jag så får hon dra mig en bit.
Det funkade... tills jag kännde att hennes tempo ökade och mina ben var kvar i malandet.
18 km blev det och jag känner mig nöjd.
Kolla in passet här.
Efter passet så mötte jag familjen på väg ut och åka skridskor .
Självklart hakade jag på dem.
Men jag fick stå mycket i mål som tur var. 
 
Nu är det dags för varmchoklad och soffan.
 
God dag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela