simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Pers på Tenton ?!

Publicerad 2013-02-20 22:08:34 i

En utflykt förgyller träningslivet.
I dag bjöd Emil "pumping iron" Widengren med mej till hans gym.
Tenton.
Litet, mysigt och magnesium på vikterna skvallrar om att detta är ett gym för annat än discomuskler.
Jag tog helt slut på första övningen som var axlar.
Sen var det dags för försöket på 68,5 kg bänk.
Det tyngsta jag tagit var 65.
Pang så satt den där.
Vilket rus av lycka!
Sen var det bara att följa Emil på resten av övningarna.
Jag körde lätt och många rep.

Sammanfattningsvis så är Tenton väst på stan ett litet kompetent gym med trevlig atmosfär.

Men för dom som vill mingelträna så är Tenton inte rätt plats.
Men vem vill mingla på gymet?
Vem?


God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela