simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

2013 nytt år - samma frisyr!

Publicerad 2013-01-02 18:10:00 i

Då var vi igång.
Nytt år.
Klippt i samma frisyr igen.
Kort och förhoppningsvis snabb.
Årets mål är en halv Ironmandistans.
2 km simning
8 mil cykel
2 mil löpning

Först ska jag köra detta på träningstävling med stöcke sen på tävling i södra Sverige.
Idag blev det simning i en timme.
På nyårsafton blev det 90 minuter på cykeln framför Ironman 2012 på tv.

Jag har en till utmaning som jag hittat på i dag.
Vore det inte busigt att en dag i veckan köra dubbla pass?
Känns festligt.
Ska prova det.
2013 nu kör vi!

God dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela