simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Att masa sig runt en sjö...

Publicerad 2013-01-15 22:45:06 i Allmänt,

Ja detta med vinterlöpning är ju fint.
Men det går ingen vidare fort. 
Iallafall inte för mig.
Pulsen liger sjukt högt och någon fart är det inte att tala om...
Det naggar på självförtroendet.
Men det är som balsam för själen att flyta fram i ett vinterlanskap.
Man får nöja sig med det.
Ett varv runt nydala innan sängdags.
 
Simmning igår kändes helt ok.
1150 meter på lunchen sen god mat på Iksu.
Träningsveckan har börjat helt ok.
 
Undrar vad jag ska hitta på imorgon?
Skidor? cykel? Simmning?
 
Det är som en buffe av roligt.
 
God natt.
 
En bild från Vinterlöptur i helgen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela